my followerrr :)

sayang dy dah ta ade :(

sedih sngat.. :(
ta pewh mybe dy bukan tok aku lagi..
harap dy appy nan sape sape je ..
sejak coup, aku ta pnah tinggi kan suara aku at dy..
aku ta tawu apa salah aku at dy sampai macam tu kali dy buad aku :(
yang dy tawu na mawa je..
SUMPAH aku ta pnah jmpe BUDAK macam tu beb!!!
ta suke dngan care dy , bila touching lebih lebih beb!!
gggrrrr..:)
yang dy tawu na jmpe je!! klau aku ta nak dy na buad apa??
malah pakse beb..
dy suke salah kan m'mber aku je "sial tolw"
aku mg rapat nan m'ber aku p jgn mcm tu kali mulut dy mg da lebih..


klau kate pasal sayng mg ade ..
p ape buley buad  bukan tok aku .. mybe ade yang laen..
kate kate dy mg sakitkan hati aku ..
terus terang klau dy sroh pilih dy or m'ber aku??
sure aku pilih m'ber aku..
bagi aku m'ber dah kenal lame ..
so ta salah kan pilihan aku..


#malasnakpksalbfbaekedopsingleje..